-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbe
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenjaUvjeti korištenjaTKO SMO MI
Ako pristupite web-mjestu i/ili naručite robu, slažete se s ovim uvjetima i odredbama. Pažljivo pročitajte ove uvjete i odredbe prije nego što pristupite i/ili naručite bilo koju robu s web stranice.
Trebali biste spremiti kopiju ovih uvjeta i odredbi za buduću upotrebu, a ako imate bilo kakvih pitanja o web-stranici, obratite se Službi za korisnike.
U ovim terminima koriste se sljedeće definicije:
Kupac, ti Vi, kupac koji pristupate i/ili koristite web stranicu. Web stranica www.sportsdirect.hr Prodavač, mi, mi Kupnje plaćene korištenjem debitne/kreditne kartice prodaje vam Wareshop2 Limited (registrirana adresa: Jedinica A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Broj tvrtke: 09870840 Registrirana lokacija: Engleska PDV broj: GB 231 5087 33).
Kupnje plaćene korištenjem kreditnog proizvoda koji pruža Frasers Group Financial Serviced Limited, kao što su Studio Pay i Frasers Plus, prodaje vam Wareshop3 Limited (registrirana adresa: Jedinica A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Broj tvrtke: 12299567 Registrirani Lokacija: Engleska PDV broj: 125688644).
Operater web stranice Registrirana adresa Sports Direct Retail Ltd. je Sports Direct Retail Ltd. Jedinica A, Brook Park East, Meadow Lane, Shirebrook, NG20 8RY. Broj tvrtke 03406347, registrirano mjesto: Engleska. Služba za korisnike Kontaktirajte nas NARUČITIDODAJTE U TORBICU: Odaberite proizvod(e) koji želite kupiti na web stranici (uključujući veličinu, boju (gdje je primjenjivo) i količinu (zadano će biti jedna (1) jedinica i postoji ograničenje od devedeset devet (99) ) jedinica po artiklu. Za narudžbu u količinama većim od 99 jedinica po artiklu, obratite se službi za korisnike koja će vam moći pomoći s vašom narudžbom.
BLAGAJNA: Nakon što ste dodali sve proizvode koje želite naručiti, kliknite na ikonu "Moja torba" u gornjem desnom kutu. Pregledajte sadržaj vaše torbe i provjerite zadovoljavaju li sve specifikacije vaše zahtjeve, a zatim kliknite "Nastavi sigurno".
RAČUN/GOST: Unesite svoju email adresu. Ako već imate račun, od vas će se tražiti da unesete lozinku za prijavu ili možete odabrati da nastavite kao gost bez prijave. Ako nemate račun, dobit ćete priliku da se registrirate za račun ili nastaviti kao gost.
DOSTAVA: Odaberite željeni način dostave. Nisu sve mogućnosti isporuke dostupne za sve proizvode.
PLAĆANJE: Odaberite željenu vrstu plaćanja na našoj stranici za sigurno plaćanje. Vašu uplatu će od vas preuzeti Prodavatelj ili u njegovo ime (ovisno koju opciju plaćanja odaberete). Također biste trebali unijeti sve darovne kartice/vaučere/promotivne kodove na ovoj stranici. Po primitku vaše narudžbe, na vašem će se računu kreirati autorizacija koja će se odnositi na robnu marku web stranice. To će se prikazati na vašem bankovnom izvodu kao rezervacija sredstava koja dodjeljuje novac vašoj narudžbi, ali neće biti uzeto dok se vaša narudžba ne odabere i obradi. U slučaju da se vaša narudžba ne može ispuniti, vašoj će banci biti poslan zahtjev za otkazivanje autorizacije. Ako autorizacija i dalje postoji nakon nekoliko dana, kontaktirajte svoju banku i zatražite da postupi po otkazivanju plaćanja.
POTVRDA NARUDŽBE: Nakon predaje vaše narudžbe bit će vam poslana automatska potvrda narudžbe na adresu e-pošte korištenu za slanje narudžbe. Potvrda narudžbe ne znači da je vaša narudžba prihvaćena. Sve narudžbe ovise o dostupnosti proizvoda i formalnom prihvaćanju od strane Prodavatelja (što je u potvrdi narudžbe).
POTVRDA NARUDŽBE: Kada je vaša narudžba odabrana, zapakirana i spremna za isporuku, primit ćete poruku e-pošte koja potvrđuje da je Prodavatelj prihvatio vašu narudžbu. Tada se sklapa ugovor za kupnju robe od Prodavatelja. Ugovor o prodaji robe vama odnosi se samo na onu robu navedenu u potvrdnoj e-poruci. Slanjem narudžbe putem web stranice jamčite da ste pravno sposobni sklopiti obvezujući ugovor.
OPIS I CIJENA ROBEOpis glavnih karakteristika i cijene robe nalaze se na stranicama proizvoda web stranice.
Za kupce sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu i EU: cijena uključuje sve primjenjive poreze.
Za kupce koji se nalaze izvan Ujedinjenog Kraljevstva i izvan EU-a: cijene za robu na web stranici možda ne uključuju sve primjenjive poreze. Za daljnje detalje pogledajte Carinske pristojbe i uvozne pristojbe.
Cijene i ponude mogu varirati i mogu biti dostupne samo u ograničenom razdoblju. Sve cijene i ponude ovise o dostupnosti i mogu se povući ili izmijeniti po našem nahođenju. Cijene na web stranici mogu se razlikovati od cijena u našim maloprodajnim trgovinama, katalozima ili drugdje.
Web stranica sadrži veliki broj robe i moguće je da, unatoč našim naporima, neka od roba navedenih na Web stranici može imati pogrešnu cijenu. Ako otkrijemo pogrešku u cijeni robe koju ste naručili obavijestit ćemo vas u najkraćem mogućem roku. Dat ćemo vam mogućnost da ponovo potvrdite svoju narudžbu po ispravnoj cijeni ili da je otkažete.
Prodavatelj nema obvezu prodati Vam robu s netočnom cijenom po netočnoj cijeni.
DOSTAVA I POVRATTroškovi dostave su dodatni uz prikazanu cijenu i ovise o dostavnoj službi koju odaberete, zemlji isporuke i količini/težini naručene robe.
Ako je vaša narudžba posebno teška, može biti podložna dodatnim troškovima dostave. Ako bilo koja narudžba podliježe dodatnim troškovima dostave, bit ćete obaviješteni o dodatnim troškovima prije početka isporuke vaše narudžbe. Imate mogućnost otkazati narudžbu ako ne želite plaćati dodatne troškove dostave.
Napominjemo da trenutno ne možemo isporučivati na poštanske pretince.
Neke stavke nije moguće otkazati ili vratiti, kliknite ovdje za više pojedinosti.
Mogućnosti dostave
Uvijek nam je cilj otpremiti svu robu na zalihama što je brže moguće. Maksimalno vrijeme isporuke robe u Ujedinjenom Kraljevstvu je 30 dana osim ako se Mi s vama izričito ne dogovorimo.
Isporuka artikala iz prednarudžbe
Ako unaprijed naručite robu s datumom lansiranja, tada ćemo rezervirati vašu robu i zadržati cijelu narudžbu do dana prije datuma lansiranja.
Splitska dostava
Isporuku vaše narudžbe možemo podijeliti u nekoliko paketa ovisno o dostupnosti zaliha. Ovaj način dostave neće vam biti dodatno naplaćen. Sve dodatne pošiljke za dostavu u Ujedinjenom Kraljevstvu bit će poslane korištenjem "opcije isporuke u Ujedinjenom Kraljevstvu: ekspresna dostava".
Otkazni rok za online kupovinu
Uz vaša zakonska prava (prema kojima imate 14 dana od datuma isporuke vaše kupnje(a) da nas obavijestite o otkazivanju, nakon čega slijedi 14 dana od datuma obavijesti da vratite neželjenu(e) kupnju(e)), vi imate 28 dana od dana nakon što su vaši artikli isporučeni (ili netko primi artikle umjesto vas) ili kada preuzmete svoje artikle online kupnje u jednoj od naših trgovina (samo za kopno UK) da se predomislite i vratite artikle natrag nama.
Ako se vaša narudžba sastoji od više artikala ili dijelova koji se isporučuju različitim danima, tada razdoblje otkazivanja (u odnosu na vašu cijelu narudžbu) završava na dan 28 dana nakon dana kada vam je isporučen zadnji artikl ili dio (ili osoba koju ste imenovali za primanje narudžbe)
Ako vaša narudžba sadrži artikle koje vam je poslao jedan od naših izravnih dobavljača, razdoblje otkazivanja može se razlikovati, pogledajte uvjete dostave/tržišta.
Za sve važeće artikle vraćene unutar roka za otkazivanje, možete nas obavijestiti da otkazujete svoju narudžbu, ali ne morate. Ako se odlučite za to, kontaktirajte nas ovdje ili nam pišite poštom na:
Customer ReturnsUnit B
Brook Park East
Shirebrook
UNITED KINGDOM
NG20 8RY
Dajte nam jasnu izjavu da želite otkazati, što uključuje vaše ime, adresu, pojedinosti o narudžbi koju želite otkazati i neke podatke za kontakt kao što su telefonski broj ili adresa e-pošte.Također možete koristiti obrazac za povrat, ali i ne morate. Da biste koristili obrazac, jednostavno ga isprintajte, ispunite i skenirajte i pošaljite nam ga e-poštom ili ga pošaljite na gornju adresu.
Vraćanje predmeta
Svoje artikle morate vratiti poštom na adresu za povrat najkasnije 28 dana nakon dana kada su vam artikli isporučeni (ili je netko primio artikle umjesto vas) ili kada svoje artikle preuzmete u jednoj od naših trgovina (samo za kopno UK-a ) da se predomislite i vratite nam artikle.
Ako se vaša narudžba sastoji od više artikala ili dijelova koji se isporučuju različitim danima, tada razdoblje otkazivanja (u odnosu na vašu cijelu narudžbu) završava na dan 28 dana nakon dana kada vam je isporučen zadnji artikl ili dio (ili osobu koju ste imenovali za primanje narudžbe).
Svaki povrat je na vlastitu odgovornost. Radi vaše zaštite, preporučamo da svoje artikle vratite kurirom ili praćenom poštom.
Morate platiti sve troškove povratne dostave, osim ako vam je poslan pogrešan artikl ili je artikl neispravan. Ako se predmet zbog svoje prirode ne može vratiti poštom (na primjer sobni bicikl), naplaćujemo naknadu za preuzimanje.
Artikli moraju biti u originalnom pakiranju gdje čine dio robe (na primjer, roba u kutijama, odjeća i darovi). Ako predmet ima priloženu povratnu kartu, mora biti pričvršćen i neoštećen nakon povrata.
Imate zakonsku obvezu brinuti se o predmetima dok su u vašem posjedu. Ako ne ispunite ovu obvezu, možemo imati pravo na tužbu protiv vas za kompenzaciju. Ovo se odnosi na sve artikle koji se vraćaju.
Povrat novca
Povratit ćemo vam (ili ćemo organizirati povrat novca u naše ime) u cijelosti za sve artikle koje vratite, ali ćemo od svake nadoknade odbiti iznos jednak svakom smanjenju vrijednosti artikala kao rezultat vašeg rukovanja artiklima iznad onoga što je potrebno utvrditi prirodu, karakteristike i funkcioniranje predmeta.
Ako vraćate sve artikle iz svoje narudžbe, također ćemo vam nadoknaditi troškove početne isporuke, ali samo do iznosa standardne naknade za dostavu. Nećemo izvršiti povrat sredstava za sljedeći dan, ekspresnu dostavu, subotu ili drugu premium komponentu bilo koje naknade za dostavu. Ako ne vraćate sve artikle iz svoje narudžbe, početni trošak dostave neće vam biti vraćen.
Dobit ćete povrat koristeći isti način plaćanja koji je izvorno korišten za kupnju vraćenih artikala (osim ako niste izričito dogovorili drugačije). Ako ne možete dobiti povrat novca izvornim načinom plaćanja, ček će biti podignut na adresu na narudžbi. Dobit ćete povrat najkasnije 14 dana nakon dana kada primimo artikle koje vraćate.
Nakon izvršenog povrata primit ćete potvrdnu e-poruku s pojedinostima o iznosu koji je vraćen i stavkama koje smo primili natrag.
Vraćanje artikala koji su pogrešno poslani
Molimo vratite na adresu za povrat i jasno navedite razlog povrata taj da je poslan na neispravan način.
Neispravni artikli
U malo vjerojatnom slučaju da primite neispravan proizvod, imat ćete pravo na jedan od sljedećih pravnih lijekova:
Razina 1: u roku od 30 dana od primitka neispravnog artikla možete odabrati jedno od sljedećeg:
- popravak; ili
- puni povrat novca.
Pravo Tier 1 na odbijanje, za pokvarljivu robu za koju se ne očekuje da će trajati 30 dana, traje samo onoliko dugo koliko se razumno očekuje da će takva pokvarljiva roba trajati.
Razina 2: ako je prošlo više od 30 dana nakon što ste primili robu, možete zatražiti popravak neispravnog artikla (ali ne i povrat novca).
Razina 3 ako popravak nije moguć, ili ako je neuspješan ili vam se ne može pružiti u razumnom roku, tada možete odabrati jedno od sljedećeg:
- zadržati neispravan artikl i tražiti sniženje cijene (iznos sniženja cijene odredit ćemo mi ovisno o tome što je razumno u datim okolnostima); ili
- vratite neispravni artikl i zatražite povrat novca (ali imajte na umu da ako ste robu imali dulje od 6 mjeseci, ovaj povrat može biti smanjen kako bi se uzela u obzir bilo kakva upotreba robe).
Ako mislite da ste primili neispravan artikl, molimo vratite nam artikle uključujući pojedinosti gdje je to moguće o:
- Vaš broj narudžbe
- Šifra proizvoda/Naziv proizvoda
- Pojedinosti o kvaru
- Bilo da želite povrat novca ili popravak ili zamjenu
Pregledat ćemo vraćene artikle i obavijestiti vas o povratu novca ili popravku e-poštom u razumnom vremenskom roku.
Obradit ćemo svaki povrat novca što je prije moguće, au svakom slučaju u roku od četrnaest (14) dana od dana kada e-poštom potvrdimo da imate pravo na povrat novca za neispravne artikle.
Povrat će biti izvršen na isti način plaćanja koji ste izvorno upotrijebili za plaćanje (osim ako niste izričito dogovorili drugačije).Ako se utvrdi da je artikal neispravan, mi ćemo snositi razumne troškove poštarine povrata artikala do cijene standardne naknade za dostavu. Nećemo izvršiti povrat novca za sljedeći dan, ekspresnu ili drugu premium komponentu isporuke.
Ako imate pitanja o povratu robe, obratite se službi za korisnike.
Povrati i zamjene za kupnju u trgovini
Za neispravne ili neispravne artikle koji su kupljeni u trgovini, molimo slijedite gore navedene upute ili vratite svoje artikle osobno u jednu od naših trgovina.
Ako se predomislite i artikal nije neispravan, vratite svoje neželjene artikle u roku od 28 dana od kupnje u jednu od naših trgovina, zajedno s dokazom o kupnji i bit će vam ponuđeno odobrenje ili zamjena. Nakon tog razdoblja ne možemo prihvatiti povrate.
Primjenjuju se isti zahtjevi koji se odnose na pakiranje i brigu o artiklima kao što je gore navedeno u odjeljku za online povrate.
OPĆENITOOgraničenje odgovornosti
Prodavatelj će vam biti odgovoran samo za kupovnu cijenu robe i sve dokazane gubitke koje pretrpite kao rezultat prodavateljevog nepoštivanja obveza (bez obzira na to proizlaze li iz ugovora, delikta (uključujući nemar), kršenja zakonske obveze ili inače) koji su predvidiva posljedica takvog kvara.
Prodavatelj neće biti odgovoran za sljedeće vrste gubitaka:
gubitak prihoda ili prihoda; ili
gubitak vremena uprave ili ureda.
Ništa u ovim uvjetima i odredbama nema namjeru isključiti ili ograničiti odgovornost prodavatelja za:
smrt ili osobna ozljeda uzrokovana nemarom Prodavatelja;
prijevara ili lažno predstavljanje;
bilo kakvo kršenje obveza koje podrazumijeva odjeljak 12 Zakona o prodaji robe iz 1979.;
neispravni proizvodi prema Zakonu o zaštiti potrošača iz 1987.; ili
bilo koje drugo pitanje za koje bi bilo nezakonito da Prodavatelj isključi ili pokuša isključiti svoju odgovornost.
Iako Prodavatelj prihvaća industrijske standarde zaštite od računalnih virusa, ne može jamčiti da ova web stranica nema računalnih virusa ili bilo kojeg drugog zlonamjernog ili štetnog računalnog programa.
Događaji izvan naše kontrole
Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakvo neispunjenje ili kašnjenje u izvršavanju bilo koje od svojih obveza prema vama koje je uzrokovano događajima izvan razumne kontrole prodavatelja ("Događaj više sile"). Događaj više sile uključuje bilo koju radnju, događaj, nedogađanje, propust ili nezgodu izvan razumne kontrole Prodavatelja i uključuje (bez ograničenja) sljedeće:Štrajkovi, lock-out ili druge industrijske akcije;
Građanski nemiri, pobune, invazija, teroristički napad ili prijetnja terorističkim napadom, rat (bez obzira je li objavljen ili ne) ili prijetnja ili priprema za rat;
Požar, eksplozija, oluja, poplava, potres, slijeganje tla, epidemija, pandemija ili druga prirodna katastrofa;
Nemogućnost korištenja željeznice, broda, zrakoplova, motornog prijevoza ili drugog javnog ili privatnog prijevoza;
Nemogućnost korištenja javnih ili privatnih telekomunikacijskih mreža; ili
Akti, uredbe, zakoni, propisi ili ograničenja bilo koje vlade.
U slučaju događaja više sile, prodavateljeva izvedba smatra se obustavljenom za razdoblje u kojem se događaj više sile nastavlja, a prodavatelj će imati produženje roka za izvedbu tijekom tog razdoblja. Prodavatelj će uložiti razumne napore kako bi: okončao Događaj više sile; pronaći rješenje kojim svoje obveze prema vama može razumno ispuniti unatoč Događaju više sile; ili osigurati povrat za sve proizvode/usluge koje nije moguće isporučiti zbog Događaja više sile.
Kao odgovor na vladine smjernice i lokalna pravila o zaključavanju, Prodavatelj zadržava pravo mijenjati svoju politiku povrata i zamjene u trgovini gdje Kupcu pristup svlačionicama može biti zabranjen ili na drugi način ograničen. Pojedinosti potražite u trgovini.
Pisane komunikacije
Primjenjivi zakoni zahtijevaju da neke od informacija ili komunikacija koje vam prodavatelj šalje moraju biti u pisanom obliku. Pristupom web stranici prihvaćate da će komunikacija s Prodavateljem biti prvenstveno elektronička putem e-pošte ili obavijesti objavljenih na web stranici. U ugovorne svrhe, pristupanjem web stranici pristajete na ovaj elektronički način komunikacije i potvrđujete da su svi ugovori, obavijesti, informacije i druga komunikacija koju vam Prodavatelj elektronički dostavlja u skladu sa svim zakonskim zahtjevima da takva komunikacija bude u pisanom obliku.
Prava intelektualnog vlasništva
Osim ako nije drugačije navedeno, prava intelektualnog vlasništva u sadržaju svih stranica na ovoj web stranici su u vlasništvu ili pod licencom Prodavatelja (ili člana njegove grupe tvrtki) ili se koriste uz dopuštenje vlasnika. Sadržaj ove web stranice ne smije se kopirati, reproducirati, mijenjati, preuzimati ili koristiti u bilo kojem obliku bez našeg prethodnog pismenog dopuštenja.
Sigurnosno upozorenje
Tjelesne aktivnosti mogu biti opasne. Odabir i korištenje prikladne opreme zahtijeva vještinu i trebali biste biti prikladno opremljeni i obučeni. U interesu vaše sigurnosti i sigurnosti drugih, trebali biste se također pobrinuti da budete pravilno obučeni u tehnikama koje ćete morati koristiti u obavljanju odabrane aktivnosti. Prodavač preporuča da prije kupnje opreme potražite i poslušate savjet odgovarajuće kvalificirane osobe. Jednom kupljenu opremu treba koristiti samo u skladu s uputama proizvođača, a također je treba pregledati prije uporabe i pravilno održavati.
WEEE propisiDirektiva o otpadu te električnoj i elektroničkoj opremi (WEEE) zakon je Ujedinjenog Kraljevstva.
Zakon ima za cilj natjerati proizvođače da plaćaju skupljanje, obradu i oporabu otpadne električne opreme. Propisi također znače da dobavljači opreme poput velikih trgovina i internetskih prodavača moraju dopustiti potrošačima da besplatno vrate svoju otpadnu opremu.
Količina WEEE koju bacamo povećava se za oko 5% svake godine, što ga čini najbrže rastućim tokom otpada u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Velik dio britanskog WEEE završi na odlagalištu, gdje olovo i drugi toksini koje sadrži mogu uzrokovati onečišćenje tla i vode. To može imati štetan učinak na prirodno stanište, divlje životinje i zdravlje ljudi.
Mnogi električni predmeti koje bacamo mogu se popraviti ili reciklirati. Recikliranje predmeta pomaže uštedi naših prirodnih ograničenih resursa i također smanjuje ekološke i zdravstvene rizike povezane sa slanjem električne opreme na odlagalište.
Distributeri električne elektroničke opreme (EEE) imaju ulogu u smanjenju količine WEEE koja odlazi na odlagališta.
U skladu s ovim propisima dužni smo ponuditi našim kupcima besplatno preuzimanje njihovog WEEE-a na osnovi sličnog za sličnog kada od nas kupite novi električni ili elektronički proizvod.
Na primjer, ako je kupac od nas kupio novu štopericu/pedometar, prihvatili bismo njegovu štopericu/pedometar i spriječili da ode na odlagalište tako što ćemo je sigurno odložiti. Kupci nam moraju vratiti svoj WEEE artikl u roku od 28 dana od kupnje novog artikla.
Prema propisima WEEE, sva nova električna oprema sada bi trebala biti označena simbolom prekrižene kante za smeće prikazanom u nastavku:
Roba je označena ovim simbolom kako bi se pokazalo da je proizvedena nakon 13. kolovoza 2005. i treba je odlagati odvojeno od običnog kućnog otpada kako bi se mogla reciklirati.
Naše pravo mijenjati ove odredbe i uvjete
Prodavatelj zadržava pravo povremene izmjene i dopune ovih uvjeta i odredbi. Vi ćete biti podložni odredbama i uvjetima koji su na snazi u trenutku kada naručite robu od Prodavatelja, osim ako:
sve promjene ovih uvjeta i odredbi moraju biti napravljene prema zakonu ili državnom tijelu, u kojem slučaju se promjene mogu odnositi na narudžbe koje ste prethodno poslali; ili
Prodavatelj vas obavještava o bilo kakvim promjenama ovih uvjeta i odredbi prije nego što prihvati vašu narudžbu, u kojem slučaju prodavatelj ima pravo pretpostaviti da ste prihvatili promjenu uvjeta i odredbi osim ako ne obavijestite prodavatelja o suprotnom u roku od sedam ( 7) radnih dana od primitka robe.
Mjerodavno pravo i nadležnost
Ovi uvjeti podliježu engleskom pravu.
Sudovi Engleske i Walesa imat će isključivu nadležnost nad svim zahtjevima ili sporovima (bilo ugovornim ili neugovornim) koji proizlaze iz, iz ili u vezi s ovim odredbama i uvjetima.
Ništa u ovim uvjetima i odredbama nema namjeru utjecati na vaša zakonska prava.
PRIGOVORIPovratne informacije kupaca shvaćamo vrlo ozbiljno i nastojimo rješavati pritužbe što je brže i učinkovitije moguće.
Da biste pokrenuli problem ili podnijeli pritužbu u vezi s narudžbama poslanim putem web-mjesta, obratite se Službi za korisnike.
Kako biste nam pomogli u rješavanju vašeg prigovora, molimo vas da detaljno opišete sve aspekte prigovora, uključujući broj vaše narudžbe i željene podatke za kontakt.
DAROVNE KARTICEPoklon kartice se mogu koristiti za kupnju narudžbi napravljenih na web stranici koje se isporučuju unutar UK i Irske te za artikle kupljene u jednoj od naših trgovina u UK. Poklon kartice moguće je zamijeniti za robu čija je cijena veća od vrijednosti pohranjene na kartici uz uplatu razlike. Ako ne potrošite cijelo stanje na Poklon kartici, preostali iznos će biti pohranjen na Poklon kartici. Neće se dati sitniš u gotovini. Poklon kartice se ne mogu vratiti, zamijeniti za gotovinu, koristiti kao plaćanje s vaučerima za popust ili uzeti kao depozit. Tretirajte poklon kartice kao gotovinu, nećemo prihvatiti odgovornost za izgubljene, ukradene ili oštećene kartice. Poklon kartice vrijede 24 mjeseca od datuma kupnje. Svaki preostali saldo nakon isteka roka valjanosti bit će poništen.
Ako je vaša kupnja djelomično plaćena darovnom karticom i imate povrat novca, vaša darovna kartica će prvo biti vraćena do izvorne vrijednosti kartice, a sva nepodmirena dugovanja nakon toga bit će vraćena drugim načinom plaćanja koji je izvorno korišten za svoju kupnju. Ako više nemate Poklon karticu korištenu za kupnju vraćenog(ih) artikla(a), izdat ćemo Vam novu Poklon karticu u vrijednosti koja Vam se plaća do iznosa originalne vrijednosti kartice.
Poklon kartice se ne mogu koristiti za kupnju daljnjih Poklon kartica.
PREVENCIJA PRIJEVAREKako bismo nam pomogli u sprječavanju prijevare, možemo zahtijevati dokumentaciju za provjeru pojedinosti Kupca ili možemo zahtijevati fiksni telefonski broj. Kartična prijevara je nezakonita, a počinitelji će biti procesuirani.
Sljedeća dokumentacija može biti potrebna za dovršetak naših dubinskih provjera –
- Osobna identifikacija - ID s fotografijom - (putovnica, vozačka dozvola ili rodni list)
- Prednja i stražnja strana svih kartica koje se koriste na računu (ne zaboravite blokirati srednjih 6 znamenki na prednjoj strani kartice i 3 znamenke CVS na stražnjoj strani)
Nepoštivanje verifikacijskih provjera rezultirat će otkazivanjem narudžbe
Zadržavamo pravo otkazivanja bilo koje narudžbe za koju ne vjerujemo da je originalna
Ako identificiramo transakciju kao potencijalno prijevarnu, možemo zatražiti od našeg kurira da vrati robu u naše skladište, možemo otkazati vašu narudžbu iako ste primili e-poruku Potvrde narudžbe.
PROIZVODI NISU PODOBNI ZA POVRATOsim ako nisu neispravni, neispravni ili oštećeni, ne možete otkazati ili vratiti bilo koju od sljedećih stavki:
- Depoziti;
- Časopisi;
- Personalizirani predmeti ili predmeti po narudžbi (uključujući, ali ne ograničavajući se na: robu po mjeri/narudžbu, npr. namještaj);
- Sve stavke koje se brzo kvare ili im ističe rok trajanja (uključujući, ali ne ograničavajući se na: kvarljivu robu, npr. hranu);
- Svi predmeti koji su zapečaćeni radi zaštite zdravlja ili higijenskih razloga ako ste ih otvorili (uključujući ali ne ograničavajući se na: kozmetiku, poplune, maske za lice, šešire, čarape, donje rublje, štitnike za madrace, madrace, muško donje rublje, parfumeriju, proizvode za osobnu njegu, piercing naušnice, jastuci i kupaći kostimi);
- Sve računalne igre kod kojih je pečat na omotu oštećen; i
- Sve stavke koje su nerazdvojno pomiješane nakon isporuke.
Povrat novca bit će ponuđen samo u skladu s vašim zakonskim pravima (koja ostaju nepromijenjena).
PONUDE, PROMOCIJE I NATJECANJAPovremeno imamo ponude, promocije ili natjecanja koja se izvode na našoj web stranici i u našim trgovinama. To može uključivati ponude za stavke "ex display" čija je cijena snižena da bi se poništila. Možda su bili pokazni model u nekoj od naših trgovina i kao takvi mogu pokazivati znakove promjene boje, male tragove i dokaze prethodnog postavljanja. Pogreške NISU ozbiljne ili strukturalne prirode i obično su manji tragovi. Neke ponude sadrže maksimalnu količinu po kupcu. Ako je to primjenjivo, to je detaljno navedeno u pojedinačnoj ponudi.
Posebni uvjeti mogu se primjenjivati na ponudu, promociju ili natjecanje koje će se spominjati u bilo kojem marketingu ponude, promocije ili natjecanja i koje će biti dostupne za pregled u našim Trenutačnim promocijama.
Ponude besplatne dostave, kada su dostupne, primjenjuju se samo na narudžbe za dostavu na kopno Ujedinjenog Kraljevstva (što isključuje Shetlandske otoke, Vanjske Hebride, Guernsey, Jersey, Isle of Wight, Isle of Man, Isle of Scilly i Sjevernu Irsku). Ponude za besplatnu dostavu šalju se uslugom standardne dostave, pogledajte "Opcija isporuke za UK: standardna dostava". Ponude besplatne dostave obično se ne mogu koristiti zajedno s bilo kojom drugom ponudom, promocijom ili kodom za popust.
UVJETI PROIZVODA PARTNERSKOG PROGRAMAKada odaberete proizvod na web-mjestu koji će vam izravno isporučiti partnerska marka, o tome ćete biti obaviješteni prije kupnje.
Izjava o sukladnostiOvdje pronađite veze za preuzimanje za naše DOC-ove proizvoda.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja