Kontaktirajte nas
Mogućnosti isporuke

Možete birati između ovih opcija isporuke:

Mogućnost isporuke
RokVrijeme isporuke
Trošak
Standardna dostava
23:595 do 10 dana4.99
Ekspresna dostava
23:591 do 3 dana11.99

Javni praznici nisu uključeni.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Gdje je moja narudžba?

Ako još niste primili svoju narudžbu, možda je još uvijek u isporuci. Možda je kurir pokušao dostaviti, ali vi niste bili tu? Pokušat će do 3 puta.

Standardna dostava traje tri (3) do sedam (7) dana.

Svoju narudžbu možete pratiti pomoću jedinstvenog broja za praćenje koji ste dobili u našoj e-pošti za otpremu. Ako ne možete pronaći ovu e-poruku, referentni broj za praćenje možete pronaći u svojoj povijesti narudžbi.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Praćenje isporuke

U našoj e-poruci za otpremu dobit ćete jedinstveni broj za praćenje svoje narudžbe. Molimo provjerite svoju mapu s bezvrijednom poštu ako niste dobili e-poštu.

Standardna dostava traje pet (5) do deset (10) dana.

Taj referentni broj za praćenje također možete pronaći u svojoj povijesti narudžbi kako biste pratili napredovanje vaše pošiljke.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Zašto moja narudžba kasni?

Ovisno o tome koju ste opciju isporuke odabrali, vaša bi narudžba još mogla biti isporučena.

Standardna dostava - tri (3) do sedam (7) dana.

Također možete provjeriti status svoje narudžbe koristeći svoj broj za praćenje koji smo vam poslali u e-poruci potvrde.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Zašto se moja narudžba/artikl vratio pošiljatelju?

Naši partneri za dostavu pokušat će isporučiti vašu narudžbu tri puta.

Ponekad može doći do problema u pronalaženju ili pristupu adresi dostave, a ako pokušaji budu neuspješni, narudžba će biti vraćena.

Povremeno se narudžba ošteti u transportu i ne može se isporučiti.

Trebali biste moći provjeriti razlog zašto je vraćen pomoću veze za praćenje koju ste dobili u otpremnoj e-poruci.

Ako iz bilo kojeg razloga ne uspiju, ostavit će telefonsku karticu s obavijesti da nam se vaša narudžba vraća.

Nažalost, narudžba koju nam je vratio kurir ne može se ponovno preusmjeriti našim kupcima, ali bit će vraćena u cijelosti nakon što je tim skladišta obradi.

Ako su vam potrebni artikli, zamolili bismo vas da napravite novu narudžbu.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Moj paket se prikazuje kao isporučen, ali ga nisam primio

Žao nam je što niste primili svoju pošiljku. Može se dogoditi da je dostavljač dostavio paket na sigurno mjesto ili kod susjeda.

Molimo provjerite izvan svoje imovine, paket je možda ostavljen na sigurnom mjestu. Također je vrijedno provjeriti podatke o isporuci u okviru praćenja, jer sve slike isporuke koje je snimio vozač mogu vam pomoći da prepoznate gdje je paket ostavljen.

Također vas molimo da provjerite sa svojim susjedima jer je vozač možda kod njih ostavio paket.

Ako vam je i dalje potrebna pomoć nakon što ste provjerili gore navedeno, obratite se korisničkoj službi jer ćemo vam rado pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Primljen je pogrešan/neispravan artikl

Žao nam je što imamo problema s vašom narudžbom.

Obratite se našem timu korisničke službe u roku od 28 dana od datuma isporuke s potpunim pojedinostima pogrešnog artikla koji ste primili i mi ćemo to istražiti umjesto vas.

Kada nas kontaktirate, također nam dostavite jasnu sliku koja prikazuje oznake i kod proizvoda kako biste našem timu za korisničku podršku pokazali pogrešan artikl kako bismo vam mogli bolje pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Nedostaju mi artikli iz moje narudžbe

Žao nam je što u vašoj narudžbi nedostaju artikli.

Prije nego što kontaktirate naš tim za korisničku podršku, svakako provjerite svoju e-poštu jer ćemo vas obavijestiti ako su neki artikli poslani zasebno (ako vaša narudžba sadrži više od jednog artikla) ili artikla nije bilo na skladištu prilikom pakiranja.

Ako pogledate svoju e-poštu i primijetite da postoji "0" u stupcu količine na vašoj fakturi, to znači da nismo imali zalihu artikla koju bismo vam mogli poslati u trenutku otpreme.

Ako u dostavnici piše da bi neki predmet trebao biti u vašoj pošiljki, ali nije, kontaktirajte nas.

Svakako uključite sve informacije o tome za koje stavke smatrate da nedostaju, uključujući proizvode koje ste već primili iz svoje narudžbe.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Zašto je moja narudžba/artikl(i) otkazan(e)?

Nažalost, vaša narudžba ili artikl(i) su otkazani.

Ako artikala koje ste naručili nema na skladištu u trenutku pakiranja vaše narudžbe, moramo je otkazati.

Narudžba će također biti otkazana ako podaci o adresi za naplatu ne odgovaraju podacima koje vaša banka ima u evidenciji.

Šaljemo e-poruku kako bismo potvrdili otkazivanje i nismo vam naplaćeni.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Moja je narudžba otkazana, ali čini se da mi je još naplaćeno

Ako je vaša narudžba otkazana, dobit ćete povrat novca na izvorni način plaćanja u roku od 3-5 dana.

Vrijeme može ovisiti o procesima vaše banke.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Nisam primio poklon karticu

Provjerite svoju ili primateljevu mapu bezvrijednosti ako niste primili darovnu karticu ili eVoucher.

Ako ga i dalje ne možete pronaći, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Moja stavka nije potpuna (nedostaju dijelovi)

Žao nam je što postoji problem s vašim predmetom.

Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike u roku od 28 dana od isporuke paketa.

Kada nas kontaktirate, obavijestite nas o detaljima o tome koji dio nedostaje i uključite fotografiju pakiranja pošiljke/artikla na kojoj se vide znakovi oštećenja kako bismo mogli bolje razumjeti problem i dodatno vam pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Moj predmet je oštećen

Žao nam je što je vaš artikl oštećen.

Ako je vaš artikl isporučen oštećen, obratite se našem timu korisničke službe u roku od 28 dana od datuma isporuke kako bismo vam mogli pomoći.

Uključite fotografiju pakiranja pošiljke/artikla na kojoj se vide znakovi oštećenja kako bismo mogli bolje razumjeti problem i dodatno vam pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Što je autentifikacija plaćanja?

Autentifikacija plaćanja ili 3D secure inicijative su za sprječavanje prijevara koje su pokrenuli izdavatelji kartica.

Verified by VISA (VbV) i MasterCard Secure Code (MSC) rade na isti način, koristeći lozinke koje ste postavili kod davatelja kartice kako bi vas zaštitili kada kupujete na mreži. Zatim ćete morati unijeti svoju lozinku tijekom procesa plaćanja kada kupujete kod nas.

Kako mogu aktivirati svoju karticu?

Karticu registrirate na web stranici davatelja kartice odabirom opcije za postavljanje autentifikacije plaćanja. Od vas će se tražiti da unesete podatke o kartici i postavite lozinku. Nakon što ste registrirali svoju karticu, kada ubuduće budete kupovali online morat ćete samo unijeti svoju lozinku.

Kome se mogu obratiti za dodatne informacije?

Ako trebate više informacija o postupku autentifikacije plaćanja, obratite se izravno izdavatelju svoje kartice.

Ako je vaša kartica odbijena od strane našeg online sustava za obradu plaćanja, još jednom provjerite odgovaraju li svi uneseni podaci vašim podacima o naplati.

Ako ste sigurni da koristite važeću karticu, pokušajte ponovno s istom kreditnom ili debitnom karticom ili ponovno naručite s drugom karticom. Ako se problem nastavi, obratite se davatelju kartice.

Nemamo kontrolu nad postupkom provjere autentičnosti plaćanja pa nećemo moći pomoći s bilo kakvim upitima o provjeri autentičnosti.

Napominjemo da će vaša narudžba biti obrađena tek nakon što od izdavatelja vaše platne kartice dobijemo autorizaciju za obradu plaćanja.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Problemi plačanja

Ako dobivate poruke o pogrešci prilikom plaćanja, provjerite jeste li ispravno unijeli sve podatke. Možda biste trebali kontaktirati svog pružatelja usluga plaćanja kako biste bili sigurni da nema problema s vašim računom.

Ako i dalje imate problema, kontaktirajte nas i uključite što više detalja o pogrešci:

  • Poruka o pogrešci koju vidite
  • Opis problema
  • Koji način plaćanja pokušavate koristiti
  • Koji su to proizvodi koje pokušavate kupiti
  • Koji internetski preglednik koristite ili ako koristite našu aplikaciju
  • Sve druge pojedinosti koje bi mogle biti korisne

Ako je vaša kreditna/debitna kartica odbijena, provjerite je li vaša kartica istekla ili se možda vaša adresa za naplatu kartice razlikuje od one koju imate u našoj evidenciji. Vaš davatelj kartice će imati više informacija.

Ako koristite PayPal, kontaktirajte ih izravno.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Zašto moja banka prikazuje dva terećenja za moju narudžbu?

Plaćanje za predmet primamo tek nakon što je obrađen. Međutim, u međuvremenu prije obrade, mi ćemo uzeti autorizaciju. Autorizacija će se prikazati na vašem bankovnom izvodu kao rezervacija sredstava koja dodjeljuje novac vašoj narudžbi. Sredstva se zatim terete kada obradimo vaše artikle za isporuku. Ponekad se to prikazuje kao dva terećenja i ispravit će se unutar 2-3 radna dana.

U slučaju da ne možemo ispuniti vašu narudžbu, odmah ćemo kontaktirati vašu banku i zatražiti da vaša banka poništi autorizaciju. Ako autorizacija i dalje postoji nakon nekoliko dana, kontaktirajte svoju banku i zatražite da postupi nakon našeg otkazivanja plaćanja.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Mogu li otkazati ili promijeniti svoju narudžbu?

Ne, ne možete otkazati svoju narudžbu niti je mijenjati. To uključuje dodavanje ili uklanjanje artikala, promjenu boja ili veličina, promjenu adrese za dostavu, mogućnosti isporuke ili adrese e-pošte u narudžbi.

Nakon što izvršite narudžbu, narudžba odmah počinje prolaziti kroz sustav kako bismo vam je mogli dostaviti što je brže moguće.

Ako ste se predomislili i artikl vam više ne treba, dogovorite se s povratom artikla po primitku. Ili ako želite naručiti nešto drugo, morat ćete predati zasebnu narudžbu na uobičajeni način.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Primijenite darovnu karticu, e-vaučer ili knjižno odobrenje

Odaberite stavke koje želite kupiti i nastavite s naplatom kao i obično.

Kada ste u fazi plaćanja na blagajni, morat ćete kliknuti "iskoristi poklon karticu/eVoucher" i slijediti upute.

Ako želite primijeniti drugi vaučer na istu narudžbu, ponovno slijedite gore navedene korake.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Kako mogu primijeniti kod za popust?

Evo koraka za primjenu promotivnog koda ili koda za popust na vašu narudžbu.

1. Dodajte svoje artikle za popust u torbu.

2. Odaberite "Pogledajte svoju torbu" kako biste bili sigurni da ste zadovoljni svojim predmetom(ima), a zatim odaberite gumb "Sigurna naplata".

3. Nastavite kroz proces naplate dok ne dođete do stranice za plaćanje.

4. Ispod popisa opcija plaćanja vidjet ćete opciju "Primijeni promotivni kod/kod za popust":

Odaberite ovu opciju, unesite svoj kod, a zatim odaberite "Primijeni".

Ako uspijete, vidjet ćete popust primijenjen na vašu narudžbu na desnoj strani u "Sažetku narudžbe".

Napominjemo da se uvjeti i odredbe primjenjuju na sve naše promocije i rasprodaje. Mogu postojati robne marke ili odjeli koji su isključeni iz naših promocija. Sve promocije ovise o dostupnosti zaliha i promotivni kodovi se više ne mogu iskoristiti nakon datuma završetka.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Kako mogu pronaći svoju veličinu?

Veličine se razlikuju ovisno o markama i stilovima.

Imamo vodič za veličinu koji će vam pokazati veličine odjeće i obuće kako biste lakše donijeli informiranu odluku o kupnji.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Vodič za veličinu
I dalje nas trebate kontaktirati?
Informacije o Proizvodu

Većina informacija o našim proizvodima može se pronaći na našoj web stranici, prilikom pregleda stranice proizvoda. To uključuje slike koje pokazuju kako proizvod izgleda. Također prikazujemo više informacija u opisu proizvoda ili unutar specifikacije proizvoda kao što su materijali, veličina itd.

Ako ste provjerili web mjesto i još uvijek su vam potrebne dodatne informacije koje nisu obuhvaćene, obratite se našem timu za korisničku podršku kako bismo vam mogli dodatno pomoći.

Prilikom kontaktiranja može vam pomoći pružiti jasnu sliku/snimku zaslona koja prikazuje proizvod za koji vam je potrebna dodatna pomoć kako bismo vam mogli bolje pomoći

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Povratak online

Sada možete vratiti svoju online Sports Direct narudžbu u nekoliko jednostavnih koraka. Svi artikli ne smiju biti korišteni, nošeni ili prani i moraju biti u izvornom pakiranju i sa svim pričvršćenim oznakama, imate 28 dana da vratite svoju narudžbu od datuma isporuke.

Ako je vaš artikl neispravan, neispravan ili premašuje težinu od 10 kg, kontaktirajte naš tim za korisničku podršku prije povrata.

Ako vam je neki od naših partnera robne marke dostavio artikle, pogledajte dodatne informacije o povratu tih artikala na našoj stranici za povrate partnera robne marke.

Nažalost, ne možemo prihvatiti povrate online narudžbi u trgovinama, uključujući narudžbe klikni i preuzmi.

  • Sigurno ponovno zapakirajte svoje artikle.

  • Prijavite se na naš portal za povrat koristeći svoj broj narudžbe i adresu e-pošte. Odaberite željenu uslugu praćenja povrata. Dostupne su nam opcije ispisa kod kuće, bez papira i prikupljanja.

  • E-poštom ćete dobiti naljepnicu za otpremu ili QR kod za skeniranje na odabranoj točki preuzimanja ili točki preuzimanja.

  • Pripazite na ažuriranja i praćenje. Dobit ćete e-poruku kada primimo vaš vraćeni artikl. Većina povrata obrađuje se za nekoliko dana, ali može proći i do 14 dana dok se novac ne pojavi na vašem računu.

Dobro je znati..

  • Odabirom plaćene usluge putem našeg portala za povrate dobit ćete potpuno praćenu uslugu povrata natrag u naše skladište.
  • Držite svoje narudžbe odvojeno jer vraćanje više od 1 narudžbe u 1 paketu može odgoditi povrat novca.

PREGLED POLITIKA POVRATA

  • Predmeti se ne smiju koristiti, nositi ili prati
  • Artikli moraju biti u originalnom pakiranju i sa svim etiketama
  • Personalizirani artikli neće biti prihvaćeni osim ako je tekst netočan ili je artikal neispravan
  • Donje rublje, kupaći kostimi i piercing nakit nije moguće vratiti iz higijenskih razloga
  • Predmeti koji se brzo kvare ili im ističe rok trajanja, časopisi, predmeti koji su zapečaćeni iz higijenskih razloga, računalne igrice s oštećenim pečatom ili bilo koji predmeti koji su neodvojivo pomiješani nakon isporuke, ne mogu se vratiti
I dalje nas trebate kontaktirati?
Mogu li vratiti više od jedne narudžbe u istoj pošiljki?

Molimo vas da vratite svaku narudžbu zasebno i uključite svu ambalažu koja je dio robe uz vaš važeći dokaz o kupnji.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Mogu li vratiti online narudžbu u trgovinu?

Ne.

Trgovine mogu prihvatiti i obraditi povrate samo za artikle kupljene u trgovinama.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Kako ću dobiti povrat?

Trudimo se obraditi sve povrate što je brže moguće kako biste dobili povrat novca. Trebali biste primiti potvrdnu e-poruku u roku od tjedan dana nakon što ste vratili artikl, ali to ponekad traje duže.

Svi povrati novca bit će vraćeni na isti način plaćanja koji ste koristili prilikom naručivanja.

Ako je vaša narudžba djelomično ili u cijelosti plaćena darovnom karticom, povrat novca bit će izdan kao darovna kartica ili vaučer do vrijednosti darovne kartice koju ste upotrijebili. Tada će sva dugovana sredstva koja su preostala biti vraćena na druge korištene metode plaćanja.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Kada ću dobiti povrat novca?

Trudimo se obraditi sve povrate što je brže moguće kako biste dobili povrat novca, ali dajte nam 7 dana da obradimo vaš povrat. Trebali biste primiti potvrdnu e-poruku kada to bude gotovo. Nakon toga može proći još 7 dana dok se novac ne vrati na vaš način plaćanja jer to ovisi o procesima banaka.

U određenim će razdobljima u godini vrijeme postupka biti dulje, primjerice oko Božića i državnih praznika.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Ne vidim povrat novca na bankovnom izvodu

Pričekajte 7 dana da se povrat pojavi na vašem bankovnom računu.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Moj predmet ima pogrešnu personalizaciju

Žao nam je što postoji problem s vašim predmetom.

U većini slučajeva proizvod ćemo personalizirati prema specifikaciji koju ste tražili prilikom naručivanja. Za narudžbe poslane putem interneta također šaljemo e-poruku s potvrdom o primitku narudžbe, koja potvrđuje naručene artikle, uz podatke o personalizaciji koje ste unijeli. Preporučujemo da ovo prvo provjerite u slučajevima kada personalizacija na vašem proizvodu nije točna.

Zbog prirode personalizacije, moguće je da se u rijetkim prilikama tijekom procesa proizvodnje mogu pogriješiti. Ako se to dogodilo s vašom narudžbom, obratite se našem timu korisničke službe u roku od 30 dana od isporuke pošiljke. Također bismo preporučili da pošaljete fotografiju pogreške kako bismo bolje razumjeli problem.

Imajte na umu: budući da ne postoje određeni brojevi sastava ni za jednog igrača, oni su podložni promjenama u bilo kojem trenutku. S obzirom na to, ne možemo prihvatiti odgovornost za promjene brojeva momčadi igrača na unaprijed otisnutim majicama ili personaliziranim majicama po narudžbi.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Želio bih ostaviti povratnu informaciju o jednoj od vaših trgovina

Ako nas želite obavijestiti o nedavnom posjetu jednoj od naših trgovina, kontaktirajte nas.

Prilikom kontaktiranja navedite mjesto, datum i vrijeme posjete kako bismo vam mogli pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Kako mogu promijeniti detalje i marketinške postavke?

Možete vidjeti i upravljati većinom svojih podataka kada se prijavite.

Samo idite na Moj račun da upravljate svojim računom i lozinkom,

Pod Preferencema kontakta za i moći ćete vidjeti svoje trenutne preferencije i mijenjati ih online.

Odjeljak Upravljanje karticama omogućuje ažuriranje podataka o plaćanju.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Kako se mogu registrirati za račun?

Registrirajte račun kod nas kako biste iskoristili prednosti posjedovanja svojih narudžbi i povijesti narudžbi na jednom mjestu i iskoristili prednosti našeg sustava ubrzane odjave.

Kada izradite svoj račun, možete se prijaviti za primanje naših biltena, koji vas obavještavaju o najnovijim trendovima, posebnim ponudama i promocijama.

Za registraciju vam je potrebna aktivna i važeća email adresa.

Nakon što ste slijedili korake za postavljanje svog računa, možete ažurirati svoje podatke pomoću odjeljka Moj račun na našoj stranici. Ovdje možete upravljati svojim adresama, platnim karticama i pratiti svoje narudžbe.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Kako mogu stvoriti ili promijeniti svoju lozinku

Registrirajte račun kod nas kako biste iskoristili prednosti posjedovanja svojih narudžbi i povijesti narudžbi na jednom mjestu i iskoristili prednosti našeg sustava ubrzane odjave.

Kada izradite svoj račun, možete se prijaviti za primanje naših biltena, koji vas obavještavaju o najnovijim trendovima, posebnim ponudama i promocijama.

Za registraciju vam je potrebna aktivna i valjana email adresa. Od vas će se tražiti da izradite lozinku za svoj račun.

Ako već imate račun kod nas, ali se ne možete sjetiti svoje lozinke, možete upotrijebiti vezu za zaboravljenu lozinku da je ponovo postavite slijedeći korake.

Svojim računom i lozinkom možete upravljati u odjeljku Moj račun.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Kako mogu stvoriti ili promijeniti svoju adresu e-pošte?

Zbog sigurnosti naših kupaca ne dopuštamo promjenu email adrese.
Ako trebate koristiti alternativnu adresu e-pošte, zamolili bismo vas da napravite novi račun.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Dodaj na popis sigurnih pošiljatelja

Ponekad možete naići na probleme i ne primiti e-poštu računa koju vam šaljemo. To je problematično jer obavijesti o otpremi, pogreške u naplati i ažuriranja narudžbi šaljemo putem e-pošte. Dodavanjem naše adrese e-pošte na svoj popis sigurnih pošiljatelja, osigurat ćete primanje naše e-pošte u svoju pristiglu poštu i smanjiti šanse da u budućnosti imate problema s primanjem e-pošte od nas.

Svaki davatelj internetskih usluga (ISP) ima filtre za neželjenu poštu koji čuvaju i adrese s bijele i crne liste. Ako je adresa na popisu dopuštenih osoba, tada će pošta od određenog pošiljatelja biti dopuštena.

Kako biste bili sigurni da ćete primati naše e-poruke, slijedite donje upute za dodavanje naših adresa e-pošte u svoj adresar za vašeg određenog ISP-a.

Hotmail

1. Otvorite svoju pristiglu poštu

2. Pritisnite "Opcije" (u gornjem desnom kutu zaslona), a zatim "Više opcija" na dnu padajućeg popisa

3. Odaberite "Sigurni i blokirani pošiljatelji", a zatim kliknite "Sigurni pošiljatelji"

4. Kopirajte i zalijepite našu adresu e-pošte u ponuđeni okvir i kliknite "dodaj na popis"

5. Naša adresa e-pošte uspješno je dodana na vaš popis sigurnih pošiljatelja

Microsoft Office Outlook 2003

1. Otvorite svoju pristiglu poštu

2. Na alatnoj traci kliknite "Akcije"

3. Odaberite "Bezvrijedna e-pošta" s padajućeg izbornika

4. Odaberite "Dodaj pošiljatelja na popis sigurnih pošiljatelja"

5. Može se pojaviti dijaloški okvir s riječima "Pošiljatelj odabrane poruke dodan je na vaš popis sigurnih pošiljatelja". Pritisnite OK za potvrdu

6. Adresa e-pošte sada je upisana u vaš Outlook popis kontakata

Yahoo!

1. Otvorite svoju pristiglu poštu.

2. Dođite do naše e-pošte i kliknite gumb "Dodaj" pored naše adrese e-pošte

3. Ako već nije tamo, kopirajte i zalijepite našu adresu e-pošte u polje e-pošte i kliknite "Spremi"

4. Može se pojaviti dijaloški okvir s riječima "Kontakt je dodan" pored zelene kvačice. Pritisnite “OK” za zatvaranje dijaloškog okvira

5. Adresa e-pošte sada je upisana u vaš Yahoo! Adresar.

Microsoft Office Outlook 2007

1. Otvorite svoju pristiglu poštu

2. Otvorite izbornik "Alati" i kliknite "Opcije"

3. Na kartici "Postavke" pod "E-pošta" kliknite "Bezvrijedna e-pošta"

4. Pritisnite karticu "Sigurni pošiljatelji" ili "Sigurni primatelji" i odaberite "Dodaj"

5. U okvir “Unesite adresu e-pošte ili naziv internetske domene koju želite dodati na popis” kopirajte i zalijepite našu adresu e-pošte i kliknite U redu

6. Adresa e-pošte sada je dodana na vaš popis kontakata.

AOL pošta

1. Otvorite svoju pristiglu poštu

2. Dođite do jedne od naših e-poruka za vas. Zadržite pokazivač iznad naše adrese e-pošte u odjeljku "Šalje" da biste otvorili mali padajući izbornik.

3. Kliknite "Dodaj kontakt" za potvrdu

4. Adresa e-pošte sada je dodana na vaš popis kontakata

Google Mail

1. Otvorite svoju pristiglu poštu

2. Dođite do naše e-pošte

3. Kliknite vezu "Više opcija" pokraj datuma

4. Na popisu opcija kliknite "Dodaj pošiljatelja na popis kontakata".

5. Adresa e-pošte sada je upisana u vaš popis kontakata na Gmailu.

I dalje nas trebate kontaktirati?
Imam problema s prijavom. Što mogu učiniti?

Ako imate račun kod nas, provjerite koristite li istu adresu e-pošte i lozinku koju ste koristili prilikom postavljanja računa.

Ako se ne možete sjetiti svoje lozinke, možete upotrijebiti vezu 'zaboravljena lozinka' na stranici za prijavu kako biste poništili lozinku. Kliknite ovdje da biste došli do stranice za prijavu, a zatim slijedite korake.

Ako nemate račun, možete ga postaviti ovdje. To znači da imate svu svoju povijest narudžbi i detalje na jednom mjestu.

Ako i dalje imate problema s prijavom na svoj račun, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail
Imam problema s korištenjem web stranice

Žao nam je što imate problema s našom web stranicom, u nastavku pogledajte neke prijedloge koji bi vam trebali pomoći:

  • Pokušajte otvoriti novu sesiju preglednika ako ovo ne radi otvorite anonimni prozor (Google) ili novi prozor InPrivate (Edge)
  • Očistite predmemoriju i kolačiće
  • Deaktivirajte sve dodatke
  • Provjerite svoje HTTPS postavke
  • Izbrišite svoje privremene datoteke
  • Isprobajte alternativni uređaj kao što je mobilni telefon, stolno računalo, prijenosno računalo ili tablet.

Imajte na umu: ako imate bilo kakvih problema posebno s plaćanjem, kao što je tijekom naplate, možda ćete se morati izravno obratiti pružatelju usluga plaćanja kako biste riješili pogreške prilikom plaćanja i provjerili svoj račun.

Ako ste isprobali sve gore navedeno i još uvijek imate poteškoća, obratite se našem timu Službe za korisnike i mi ćemo to riješiti za vas. Kada nas kontaktirate, može pomoći da nam date snimke zaslona koje prikazuju problem za koji vam je potrebna dodatna pomoć kako bismo vam mogli bolje pomoći.

I dalje nas trebate kontaktirati?
E-mail

Možda će nam trebati dan ili dva da odgovorimo na vašu e-poštu.

Pošalji e-mail