-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbe
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbiZašto moja banka prikazuje dva terećenja za moju narudžbu?
Plaćanje za predmet primamo tek nakon što je obrađen. Međutim, u međuvremenu prije obrade, mi ćemo uzeti autorizaciju. Autorizacija će se prikazati na vašem bankovnom izvodu kao rezervacija sredstava koja dodjeljuje novac vašoj narudžbi. Sredstva se zatim terete kada obradimo vaše artikle za isporuku. Ponekad se to prikazuje kao dva terećenja i ispravit će se unutar 2-3 radna dana.
U slučaju da ne možemo ispuniti vašu narudžbu, odmah ćemo kontaktirati vašu banku i zatražiti da vaša banka poništi autorizaciju. Ako autorizacija i dalje postoji nakon nekoliko dana, kontaktirajte svoju banku i zatražite da postupi nakon našeg otkazivanja plaćanja.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja