-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbe
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbiProblemi plačanja
Ako dobivate poruke o pogrešci prilikom plaćanja, provjerite jeste li ispravno unijeli sve podatke. Možda biste trebali kontaktirati svog pružatelja usluga plaćanja kako biste bili sigurni da nema problema s vašim računom.
Ako i dalje imate problema, kontaktirajte nas i uključite što više detalja o pogrešci:
- Poruka o pogrešci koju vidite
- Opis problema
- Koji način plaćanja pokušavate koristiti
- Koji su to proizvodi koje pokušavate kupiti
- Koji internetski preglednik koristite ili ako koristite našu aplikaciju
- Sve druge pojedinosti koje bi mogle biti korisne
Ako je vaša kreditna/debitna kartica odbijena, provjerite je li vaša kartica istekla ili se možda vaša adresa za naplatu kartice razlikuje od one koju imate u našoj evidenciji. Vaš davatelj kartice će imati više informacija.
Ako koristite PayPal, kontaktirajte ih izravno.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja