-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbeMoja stavka nije potpuna (nedostaju dijelovi)
Žao nam je što postoji problem s vašim predmetom.
Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike u roku od 28 dana od isporuke paketa.
Kada nas kontaktirate, obavijestite nas o detaljima o tome koji dio nedostaje i uključite fotografiju pakiranja pošiljke/artikla na kojoj se vide znakovi oštećenja kako bismo mogli bolje razumjeti problem i dodatno vam pomoći.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam ovaj članak bio od pomoći? Yes No
Pošaljite povratne informacijeHvala na povratnim informacijama.
Ako želite dodatno razraditi kako možemo poboljšati ovaj sadržaj, možete podijeliti određene povratne informacije s autorom članka u nastavku.
Imajte na umu: Ova vas povratna informacija NE povezuje s timom korisničke službe. Ako trebate stupiti u kontakt, pritisnite Odustani u nastavku, a zatim pritisnite Kontaktirajte nas i slijedite korake.
I dalje nas trebate kontaktirati
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja