-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbeZašto je moja narudžba/artikl(i) otkazan(e)?
Nažalost, vaša narudžba ili artikl(i) su otkazani.
Ako artikala koje ste naručili nema na skladištu u trenutku pakiranja vaše narudžbe, moramo je otkazati.
Narudžba će također biti otkazana ako podaci o adresi za naplatu ne odgovaraju podacima koje vaša banka ima u evidenciji.
Šaljemo e-poruku kako bismo potvrdili otkazivanje i nismo vam naplaćeni.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam ovaj članak bio od pomoći? Yes No
Pošaljite povratne informacijeHvala na povratnim informacijama.
Ako želite dodatno razraditi kako možemo poboljšati ovaj sadržaj, možete podijeliti određene povratne informacije s autorom članka u nastavku.
Imajte na umu: Ova vas povratna informacija NE povezuje s timom korisničke službe. Ako trebate stupiti u kontakt, pritisnite Odustani u nastavku, a zatim pritisnite Kontaktirajte nas i slijedite korake.
I dalje nas trebate kontaktirati
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja