-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbeNedostaju mi artikli iz moje narudžbe
Žao nam je što u vašoj narudžbi nedostaju artikli.
Prije nego što kontaktirate naš tim za korisničku podršku, svakako provjerite svoju e-poštu jer ćemo vas obavijestiti ako su neki artikli poslani zasebno (ako vaša narudžba sadrži više od jednog artikla) ili artikla nije bilo na skladištu prilikom pakiranja.
Ako pogledate svoju e-poštu i primijetite da postoji "0" u stupcu količine na vašoj fakturi, to znači da nismo imali zalihu artikla koju bismo vam mogli poslati u trenutku otpreme.
Ako u dostavnici piše da bi neki predmet trebao biti u vašoj pošiljki, ali nije, kontaktirajte nas.
Svakako uključite sve informacije o tome za koje stavke smatrate da nedostaju, uključujući proizvode koje ste već primili iz svoje narudžbe.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja