-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuciZašto se moja narudžba/artikl vratio pošiljatelju?
Naši partneri za dostavu pokušat će isporučiti vašu narudžbu tri puta.
Ponekad može doći do problema u pronalaženju ili pristupu adresi dostave, a ako pokušaji budu neuspješni, narudžba će biti vraćena.
Povremeno se narudžba ošteti u transportu i ne može se isporučiti.
Trebali biste moći provjeriti razlog zašto je vraćen pomoću veze za praćenje koju ste dobili u otpremnoj e-poruci.
Ako iz bilo kojeg razloga ne uspiju, ostavit će telefonsku karticu s obavijesti da nam se vaša narudžba vraća.
Nažalost, narudžba koju nam je vratio kurir ne može se ponovno preusmjeriti našim kupcima, ali bit će vraćena u cijelosti nakon što je tim skladišta obradi.
Ako su vam potrebni artikli, zamolili bismo vas da napravite novu narudžbu.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbe
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenja
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja