-
Dostava i preuzimanje
-
Načini dostave
Načini dostave
-
Česta pitanja o isporuci
Česta pitanja o isporuci
-
Načini dostave
-
Narudžbe i plaćanja
-
Završene narudžbe
Završene narudžbe
-
Slanje narudžbi
Slanje narudžbi
-
Informacije o proizvodu
Informacije o proizvodu
-
Završene narudžbe
-
Povrati i povrat novca
-
Povratak
Povratak
-
Povrat novca
Povrat novca
-
Brand partner vraća
Brand partner vraća
-
Povratak
-
Personalizacija
-
Personalizacija
Personalizacija
-
Personalizacija
-
Prodavaonice i usluge
-
Pohranjuje informacije
Pohranjuje informacije
-
Pohranjuje informacije
-
Moj račun
-
Početak rada
Početak rada
-
Tehnički problemi
Tehnički problemi
-
Početak rada
-
Pravila stranice
-
Uvjeti korištenja
Uvjeti korištenjaDOSTAVA I POVRAT
Troškovi dostave su dodatni uz prikazanu cijenu i ovise o dostavnoj službi koju odaberete, zemlji isporuke i količini/težini naručene robe.
Ako je vaša narudžba posebno teška, može biti podložna dodatnim troškovima dostave. Ako bilo koja narudžba podliježe dodatnim troškovima dostave, bit ćete obaviješteni o dodatnim troškovima prije početka isporuke vaše narudžbe. Imate mogućnost otkazati narudžbu ako ne želite plaćati dodatne troškove dostave.
Napominjemo da trenutno ne možemo isporučivati na poštanske pretince.
Neke stavke nije moguće otkazati ili vratiti, kliknite ovdje za više pojedinosti.
Mogućnosti dostave
Uvijek nam je cilj otpremiti svu robu na zalihama što je brže moguće. Maksimalno vrijeme isporuke robe u Ujedinjenom Kraljevstvu je 30 dana osim ako se Mi s vama izričito ne dogovorimo.
Isporuka artikala iz prednarudžbe
Ako unaprijed naručite robu s datumom lansiranja, tada ćemo rezervirati vašu robu i zadržati cijelu narudžbu do dana prije datuma lansiranja.
Splitska dostava
Isporuku vaše narudžbe možemo podijeliti u nekoliko paketa ovisno o dostupnosti zaliha. Ovaj način dostave neće vam biti dodatno naplaćen. Sve dodatne pošiljke za dostavu u Ujedinjenom Kraljevstvu bit će poslane korištenjem "opcije isporuke u Ujedinjenom Kraljevstvu: ekspresna dostava".
Otkazni rok za online kupovinu
Uz vaša zakonska prava (prema kojima imate 14 dana od datuma isporuke vaše kupnje(a) da nas obavijestite o otkazivanju, nakon čega slijedi 14 dana od datuma obavijesti da vratite neželjenu(e) kupnju(e)), vi imate 28 dana od dana nakon što su vaši artikli isporučeni (ili netko primi artikle umjesto vas) ili kada preuzmete svoje artikle online kupnje u jednoj od naših trgovina (samo za kopno UK) da se predomislite i vratite artikle natrag nama.
Ako se vaša narudžba sastoji od više artikala ili dijelova koji se isporučuju različitim danima, tada razdoblje otkazivanja (u odnosu na vašu cijelu narudžbu) završava na dan 28 dana nakon dana kada vam je isporučen zadnji artikl ili dio (ili osoba koju ste imenovali za primanje narudžbe)
Ako vaša narudžba sadrži artikle koje vam je poslao jedan od naših izravnih dobavljača, razdoblje otkazivanja može se razlikovati, pogledajte uvjete dostave/tržišta.
Za sve važeće artikle vraćene unutar roka za otkazivanje, možete nas obavijestiti da otkazujete svoju narudžbu, ali ne morate. Ako se odlučite za to, kontaktirajte nas ovdje ili nam pišite poštom na:
Customer ReturnsUnit B
Brook Park East
Shirebrook
UNITED KINGDOM
NG20 8RY
Dajte nam jasnu izjavu da želite otkazati, što uključuje vaše ime, adresu, pojedinosti o narudžbi koju želite otkazati i neke podatke za kontakt kao što su telefonski broj ili adresa e-pošte.Također možete koristiti obrazac za povrat, ali i ne morate. Da biste koristili obrazac, jednostavno ga isprintajte, ispunite i skenirajte i pošaljite nam ga e-poštom ili ga pošaljite na gornju adresu.
Vraćanje predmeta
Svoje artikle morate vratiti poštom na adresu za povrat najkasnije 28 dana nakon dana kada su vam artikli isporučeni (ili je netko primio artikle umjesto vas) ili kada svoje artikle preuzmete u jednoj od naših trgovina (samo za kopno UK-a ) da se predomislite i vratite nam artikle.
Ako se vaša narudžba sastoji od više artikala ili dijelova koji se isporučuju različitim danima, tada razdoblje otkazivanja (u odnosu na vašu cijelu narudžbu) završava na dan 28 dana nakon dana kada vam je isporučen zadnji artikl ili dio (ili osobu koju ste imenovali za primanje narudžbe).
Svaki povrat je na vlastitu odgovornost. Radi vaše zaštite, preporučamo da svoje artikle vratite kurirom ili praćenom poštom.
Morate platiti sve troškove povratne dostave, osim ako vam je poslan pogrešan artikl ili je artikl neispravan. Ako se predmet zbog svoje prirode ne može vratiti poštom (na primjer sobni bicikl), naplaćujemo naknadu za preuzimanje.
Artikli moraju biti u originalnom pakiranju gdje čine dio robe (na primjer, roba u kutijama, odjeća i darovi). Ako predmet ima priloženu povratnu kartu, mora biti pričvršćen i neoštećen nakon povrata.
Imate zakonsku obvezu brinuti se o predmetima dok su u vašem posjedu. Ako ne ispunite ovu obvezu, možemo imati pravo na tužbu protiv vas za kompenzaciju. Ovo se odnosi na sve artikle koji se vraćaju.
Povrat novca
Povratit ćemo vam (ili ćemo organizirati povrat novca u naše ime) u cijelosti za sve artikle koje vratite, ali ćemo od svake nadoknade odbiti iznos jednak svakom smanjenju vrijednosti artikala kao rezultat vašeg rukovanja artiklima iznad onoga što je potrebno utvrditi prirodu, karakteristike i funkcioniranje predmeta.
Ako vraćate sve artikle iz svoje narudžbe, također ćemo vam nadoknaditi troškove početne isporuke, ali samo do iznosa standardne naknade za dostavu. Nećemo izvršiti povrat sredstava za sljedeći dan, ekspresnu dostavu, subotu ili drugu premium komponentu bilo koje naknade za dostavu. Ako ne vraćate sve artikle iz svoje narudžbe, početni trošak dostave neće vam biti vraćen.
Dobit ćete povrat koristeći isti način plaćanja koji je izvorno korišten za kupnju vraćenih artikala (osim ako niste izričito dogovorili drugačije). Ako ne možete dobiti povrat novca izvornim načinom plaćanja, ček će biti podignut na adresu na narudžbi. Dobit ćete povrat najkasnije 14 dana nakon dana kada primimo artikle koje vraćate.
Nakon izvršenog povrata primit ćete potvrdnu e-poruku s pojedinostima o iznosu koji je vraćen i stavkama koje smo primili natrag.
Vraćanje artikala koji su pogrešno poslani
Molimo vratite na adresu za povrat i jasno navedite razlog povrata taj da je poslan na neispravan način.
Neispravni artikli
U malo vjerojatnom slučaju da primite neispravan proizvod, imat ćete pravo na jedan od sljedećih pravnih lijekova:
Razina 1: u roku od 30 dana od primitka neispravnog artikla možete odabrati jedno od sljedećeg:
- popravak; ili
- puni povrat novca.
Pravo Tier 1 na odbijanje, za pokvarljivu robu za koju se ne očekuje da će trajati 30 dana, traje samo onoliko dugo koliko se razumno očekuje da će takva pokvarljiva roba trajati.
Razina 2: ako je prošlo više od 30 dana nakon što ste primili robu, možete zatražiti popravak neispravnog artikla (ali ne i povrat novca).
Razina 3 ako popravak nije moguć, ili ako je neuspješan ili vam se ne može pružiti u razumnom roku, tada možete odabrati jedno od sljedećeg:
- zadržati neispravan artikl i tražiti sniženje cijene (iznos sniženja cijene odredit ćemo mi ovisno o tome što je razumno u datim okolnostima); ili
- vratite neispravni artikl i zatražite povrat novca (ali imajte na umu da ako ste robu imali dulje od 6 mjeseci, ovaj povrat može biti smanjen kako bi se uzela u obzir bilo kakva upotreba robe).
Ako mislite da ste primili neispravan artikl, molimo vratite nam artikle uključujući pojedinosti gdje je to moguće o:
- Vaš broj narudžbe
- Šifra proizvoda/Naziv proizvoda
- Pojedinosti o kvaru
- Bilo da želite povrat novca ili popravak ili zamjenu
Pregledat ćemo vraćene artikle i obavijestiti vas o povratu novca ili popravku e-poštom u razumnom vremenskom roku.
Obradit ćemo svaki povrat novca što je prije moguće, au svakom slučaju u roku od četrnaest (14) dana od dana kada e-poštom potvrdimo da imate pravo na povrat novca za neispravne artikle.
Povrat će biti izvršen na isti način plaćanja koji ste izvorno upotrijebili za plaćanje (osim ako niste izričito dogovorili drugačije).Ako se utvrdi da je artikal neispravan, mi ćemo snositi razumne troškove poštarine povrata artikala do cijene standardne naknade za dostavu. Nećemo izvršiti povrat novca za sljedeći dan, ekspresnu ili drugu premium komponentu isporuke.
Ako imate pitanja o povratu robe, obratite se službi za korisnike.
Povrati i zamjene za kupnju u trgovini
Za neispravne ili neispravne artikle koji su kupljeni u trgovini, molimo slijedite gore navedene upute ili vratite svoje artikle osobno u jednu od naših trgovina.
Ako se predomislite i artikal nije neispravan, vratite svoje neželjene artikle u roku od 28 dana od kupnje u jednu od naših trgovina, zajedno s dokazom o kupnji i bit će vam ponuđeno odobrenje ili zamjena. Nakon tog razdoblja ne možemo prihvatiti povrate.
Primjenjuju se isti zahtjevi koji se odnose na pakiranje i brigu o artiklima kao što je gore navedeno u odjeljku za online povrate.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackŽao nam je što nismo mogli biti od pomoći. Pomozite nam da poboljšamo ovaj članak svojim povratnim informacijama.Je li vam to pomoglo? Yes No
Send feedbackHvala na povratnoj informaciji. Poboljšat ćemo ovaj članak.
-
Ostala pravila
Ostala pravila
-
Politika privatnosti i kolačića
Politika privatnosti i kolačića
-
Uvjeti korištenja